lördag 13 november 2010

Lördag

 Nu kommer lite bilder som låg inne på telefonen..


 Morotskaka-muffins
 Var så uttråkad nu så jag gjorde brownies.. nu när dom är klara är jag inte alls sugen längre.. hasse kommer hem snart, hoppas han vill ha..
 Och detta gjorde jag till middag idag, halvfabrikat.. men inte varje dag man orkar riva morötter så lite nyttigt blev det i alla fall.
 I förrgår provade vi nåt nytt recept med spenat coctailtomat vitlök o pasta räkor.. det funkade men inget jag gör igen..
Och idag känner jag mig tjock.. går in i v.14 idag om det är räknat rätt.. Och den 24e har vi bokat privat UL, orkar inte väntar till 22 december.. så nu får vi kanske veta exakt hur långt det är och kanske även om det är flicka eller pojke.. :)

2 kommentarer:

  1. Hehe äntligen, snart blir du tjockare än mig;-P

    SvaraRadera
  2. Ohhh finast! Nu syns magen ju!! crazy. Snart får jag känna på den också. Om du tillåter mig ;)

    Jag kommer den 10 dec och stannar en vecka eller mer :)

    Pussen

    SvaraRadera