lördag 27 november 2010

Mums

Har nyss ätit en halv burk fetaost som är dränkt i vitlök och lite färska tomater, till det druckit julmust!
Idag pallrade jag mig iväg till stadium och bytte jackan jag köpt, mot en svart istället.
En vanlig everest fick det bli, dunjackan värmde knappt och jag behöver all värme jag kan få, har 4dubbla stickade tröjor och dubbla stickade leggings under min jacka för o klara.. hur ska denna vintern gå egentligen!
En sån här, fast svart blev det.. skulle egentligen vilja ha en röd, eller blå.. men nu fick det som vanligt bli svart.
Nu ska jag dricka julmust och försöka sticka till aviga o räta maskor.

1 kommentar:

  1. made min finaste tjej. jag måste f_n skaffa en spegel så man kan ta kroppsbilder på sig själv. Hur ska jag annars kunna köra fredagens outfit??

    Iallafall så saknar jag di som vanligt i fina mysiga Umeå. Jag kommer snart o hälsar på storstan. Förbered Hasse för jag vill se hur ni bor :)

    Har ni tur så kanske hasse-junior får en julklapp <3

    SvaraRadera