onsdag 24 november 2010

Ooooonsdag

Nuu har vi varit på ultraljudet på mamamia!
Det var väldigt häftigt, dom hade så bra apparat där att man såg mycket detaljrikt.. bebben satt i skräddarställning o sträckte på sig, sparkade och höll på :) Det är frisk grej där inne o allt såg bra ut!!
Och dessutom kunde hon se könet, även fast man aldrig kan säga 100% än, en Pojke:)
Man skulle egentligen betala 50kr/per bild, men vi fick 2 st gratis:)

Översta bilden är framifrån, och jag hoppas att han inte fortsätter att se ut som en ailen
Blev inte så skarpa bilder, men på skärmen såg man jätte bra.. Hur som hellst så mätte hon huvudet och enligt den mätningen så blir födelsedatumet den 19 mars, datorn sa 23 mars, och enligt sista mens den 15 mars..
Hur som hellst är vi minst i vecka 15:)

Kändes så roligt om det är en pojke, eftersom min familj är det bara tjejer, förutom mattias, alla vi känner som fått barn nu på senaste har fått flickor, så det vore roligt..:) Men det spelar ingen roll, kanske lika bra att det inte blev en tjej för då skulle jag inte kunna hålla mig från o handla massa barnkläder, eftersom det finns så himla mycket sött åt flickor..:) Har köpt en vit pyamas hittills i alla fall med en GET på magen.. det passar iaf på en pojke!

Nä nu ska jag spendera resten av min första semesterdag till att diska och städa lite.

1 kommentar: