torsdag 2 december 2010

Simmat

Ja idag blev det av, simmningen.
Har sett fram emot den här dagen.. men när vi väl var där så kände jag ganska snabbt att det inte är något för mig.. så h i m l a tråkigt. Usch.. men om bastun hade fungerat så hade det varit värt det.. men så typiskt att den var trasig just idag!


Kellogs frosties och honungstäckta FULLKORNS ringar.. halvnyttig frukost...


Idag var det riktigt vinterväder, immigt i luften och vitt överallt.. där är malin påväg till bilen,

Jag skrapade alla nummer direkt, trodde inte det var ngn vinst för att jag kollade bara på 30 och 60 kr rutan.. men jo 200:-!!!!

Vi åt foccaia.. min smakade lite disktrasa, malins kyckling foccaia smakade gammal fisk.. inte så lyckat..




Har annars idag städat och tvättat och hållt på sen jag kom hem klockan två... så jag hoppas jag får en klapp på huvet när hasse kommer hem.. Nu  ska jag börja med maten.

1 kommentar:

  1. Men guuu att jag verkligen går sådär:-S Ser helt mongo ut haha. Nästa gång prövar vi gymet va?:-P

    SvaraRadera