tisdag 18 januari 2011

Tisdag jobb och ont

Idag jobbar jag kvällen, men börjar 15 och slutar 20 så det är nästan full rulle hela tiden så
det kommer att gå snabbt.
Ryggen börjar jag få mer ont i på ett annat sätt nu, dammsugarn kickar igång det, ta på stödstrumpor, lyfta ben upp i sängar, hjälpa folk upp från låga stolar.. återkommande saker i arbetet som jag inte direkt kan undvika.
Sen när man tappar ngt ska man ju knäböja, inte böja ryggen, MEN då måste man ju ha muskler i benen också.. ååh jag döör.. måste börja träna lite, har nog aldrig rört mig så lite som just nu :P

Jaja, i förrgårkväll bakade jag bullar, 2 fulla påsar och en sån där fläta.. och denna gången blev bullarna lyckade.. var 3e gång ungefär, de andra gångerna blir dom oätbara. Fattar inte vad jag gör för fel.. men nu så, mums...

Också magen imorse framifrån.. den börjar få sån konstig form nu, men har sett på många andras bilder att dom också får sån markerad.. får se hur det slutar.
Och vågen stog på 61.1 kg imorse!
Det går uppåt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar