lördag 8 januari 2011

Vecka 21

Nu har vi gått IN i vecka 21, i förrgår, och gjort 51% av graviditeten idag.

Jag har nu passerat 60-sträcket i min vikt. Det är inte min kvällsvikt en dag när jag ätit extra mycket, utan de senaste 4 dagarna har jag vägt 60,0-60,2 på morgonen när jag stiger upp.

I vecka 9-10 så köpte jag en pyjamas och en body+byxa i strlk 56 och 50.. sen har jag köpt ett par byxor i strlk 62 som han förmodligen kan ha tidigare och senare. Men sen har jag inte köpt något mer.. Känner mig rätt duktig, finns så mycket fina kläder på internet jag vill klicka hem annars.. men det får vänta till sen!

Så himla pyttelitet


Den här köpte jag först av allt.. mest bara för att köpa något tror jag.


Bild från vårdguiden hur det ser ut i vecka 21

Och så ser det ut.. händer inte så mycket. Nu ska jag fortsätta att städa o hänga tvätten som just blev klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar