lördag 19 februari 2011

Ensam hemma

Är ledig i helgen, känns så skönt men har en lång vecka framför mig sen.
Har skjutsat hasse till hans kompis ikväll så jag är ensam hemma.. har inget direkt att göra.
Tänkte dippa morötter och gurka i vitlöksdipp men det smakade inte så bra..

Nä fy tänk om man hade haft något riktigt roligt tvspel! Eller om jag kunde installera Sims på datan? Men det får jag inte.. då kommer jag sitta o hålla på med det all min vakna lediga tid.

Jaja bilen rullar på bra nu i alla fall, MEN
den där bubbliga känslan att bilen guppar som vi trodde berodde på det dåliga däcket, är fortfarande kvar trots helt splitternya däck! Vad kan det vara då? Suck..
Tittat lite på splitternya bilar idag, man får välja färg, motor, hur insidan ska se ut, ja allt.. så blir man riktigt sugen på att bara skrota polon och köpa en helt ny.. vad underbart det hade varit!

Hittade gammal bild på hasse, han ser så liten ut här, var nog 2004:)

Här var nog 2005

Haha här ser jag kär ut.. nog också 2004

Vad babbligt det blev men jag hade väl inget roligt och skriva:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar