torsdag 17 februari 2011

Vecka 27

26+0


Det känns som att mina revben ska gå sönder, det är så ömt...
men tydligen helt normalt eftersom allt trycker uppåt. 
Ont i magen också nedåt nästan mellan benen, väldigt ont när jag promenerat ett tag?
men tydligen bara att ta det lugnt enligt BM.
10kg + i vikt nu
Då har jag max 8kg till jag får gå upp med gott samvete om man räknar på kropp och BMI innan.



Igår lämnade vi in bilen till en verkstad, och hämtade de nya däcken (var tvungen o köpa nya däck bak för att det var en bubbla på ena som gjorde att bilen hoppade).. Allt detta, 4200:- typ. Vad härligt.
Idag ska vi hämta den, så vi får se vad det blir.. hoppas bilen känns bra att köra nu!



Sen efter att vi kom hem så tittade Malin förbi, med ingridienser till tomatsoppa, så det blev middag.
Hon gjorde soppa och jag gjorde bröd, som inte blev goda så gjorde lite vitlöksbröd ist.

Sen var min syster så gullig och hade köpt alla hjärtans dag present(ER), vad bra man har det.
Massa små doftljus i olika dofter, gelehjärtan som jag varit sugen på i flera dagar och värsta lilla nallen:)

Idag har jag satt igång lite tvätt, diskat lite, druckit cola, ätit godis och bakat kokos tosca kladdkaka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar