torsdag 17 mars 2011

Torsdag

Igår hade vi paret här vars lägenhet vi tittade på i gustavsberg, kändes som att dom gillade lägenheten men jag vet inte.. får väl se, vi har inte hörts av sedan dess. Köpte tulpaner i alla fall, vad det gör mycket!

Igår annars så bjöd malin mig på bio! Blev en dag fullt upp men den var rolig.. vi såg black swan, den var inte alls vad jag hade trott.. den var jätte bra, hemsk, man fick verkligen tänka ibland.. både jag och malin fick titta bort flera gånger för att scenerna var för starka.. Men, den får braaa betyg, ojoj..




Sen är det dags att gå in i en ny vecka! Vecka 31!
2 veckor kvar till ultraljudet.. jag är så nyfiken!
Hoppas att det inte ligger en 3kilos där redan..
Tog lite bilder i alla fall.. ser ut som att magen har krympt? 
Men det beror väl på vinkel och hur han ligger, 
och att jag bara druckit O´boy hittills idag.. mår lite halvtokigt i magen.




2 kommentarer:

  1. Grattis till att det gick igenom !! :D glad för din skull. Men du kommer bli saknad ♥

    Magen har blivit ännu större tycker jag, rundare liksom. Härligt !! det närmar sig :)
    *kram*

    SvaraRadera
  2. Tack Johanna :) Ja den kanske har blivit rundare, o närmar sig gör det verkligen :) Kramms

    SvaraRadera