torsdag 7 april 2011

33+0

In i vecka 34
Herre min gud, tiden bara springer iväg.
Förhoppningsvis så stannar den 5 veckor till iaf, då räknas det som klart tydligen.
+ att Hasse är hemma då och vi har hunnit gå på föräldrautbildningarna.

Bäbisen har varit jätte aktiv i magen hela veckan, sover den i huvudtaget?
Den sparkar, trycker och boxas och man känner verkligen att den är stark!
Måste nästan vara att den sover när jag gör det?
Skulle det gå 4 timmar nu o jag inte känner ngt skulle jag bli riktigt orolig,
med tanke på att det skulle vara jätte avvikande från senaste tiden..
Ibland kommer den åt ngt så det känns som om någon sticker en kniv i sidan på mig,
inte heller så trevligt, men mysigt att man känner att han lever.

Nu ska jag ringa Barnmorskan och fråga om jag får en tidigare besökstid,
eftersom att jag skulle åkt till Umeå i 2 veckor så var vi tvugna att skjuta upp besöket
med en vecka, men nu kan jag ju gå "när man ska".

Gott med äpplen, måste handla det idag, gröna..
Jag kan inte äta äpplen som vanligt, att tugga direkt på utan jag måste skära upp dom sådär,
det sitter kvar sen jag hade tandställning.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar