lördag 23 april 2011

Lördag

Igår såg vi Alice i underlandet jag och malin,
var väl inte en favortitfilm men den funkade.
Idag har vi solat på balkongen och svettats riktigt ordentligt,
otroligt vilket sommarväder det har varit idag.. och på måndag 20-21 grader!

Lite bilder från igår/idag från telefonen


Gick inte att vända, men köpte dom här på cubus igår, blev inget H&M


Magen blev lite röd av solen idag, knappt 1 tim.. blir inge mer sol för den:)

Vadå gravid? O så vänder man sig så är det värsta kanonkulan där.
Nu är det 2 dagar kvar tills hasse kommer hem igen.
Känns lite mesigt men jag saknar honom så mycket.
Dom hade inte fått någon fisk än.. dom var en sväng på Fårö
idag också men ingen lycka där heller.
Fast dom har hitills haft tur med vädret så det är ju alltid nåt, spec när man sover i tält.
 
 Jaja, nu har vi varit på bästa ICA Maxi, och där såg jag dessa:
Gick inte att stå emot!
Ska bli spännande om dom är goda.. tror det blir 10 poäng.



2 kommentarer:

  1. Åh, när du har testat dem så måste du säga vad du tyckte. :) Mina absoluta favoritsnacks är chiliostbågar. Jag trodde innan graviditeten att jag skulle få cravings efter det men jag har tråkigt nog inte haft en enda craving. :P Nåja, 20 dagar kvar, kanske hinner få en. ;D

    SvaraRadera
  2. Jag har varit på precis det H&Met många ggr men aldrig sett bodyn så jag tror nästan att det var en gammal en de haft på lager eller så. Jag blev jättekär, tyvärr fanns den bara i 50. Jag hade gärna tagit en större storlek (i flera storlekar om det funnits).

    SvaraRadera