tisdag 5 april 2011

Morgon

50 dagar kvar nu står det på den där nedräknaren.
Men nu spelar det inte så stor roll då den vill komma för tidigt,
men stanna åtminstone 3 veckor till.

Var inne på babyshop och tittade,
dom har fått in en ny sorts "bodysuit" i mer storlekar,
måste ha såna här!!
Verkar så himla mysigt, och bra när det är lite kallare dagar i sommar.

Malin kom inte igår, hon försov sig, alltså sov väldigt länge,
så jag ska ringa henne strax och vara lite väckarklocka..
Hon har fixat lite film så det blir dagens göra, att se film och ta det lugnt..

Igår på lägenhetsbytesidan så var det en från Gotland som ville byta med oss,
både jag och Hasse blev lite småsugna faktist.. tanken känns väldigt fin,
mysigt och så.. men praktiskt så kanske det inte är så bra,
fixa jobb där ute o så.. Haha men man ser väl,
kanske vinner vi 20 miljoner så vi inte behöver jobba?

2 kommentarer:

  1. Hej skruttis*
    Fick Izabelle att berätta lite om varför du låg inlgad - hoppas det va ok!? Jag hoppas bebis stannar i magen så länge som möjligt :) Va ju verkligen i sista sekunden du började gå hemma på havandeskap - tur i oturen ;)
    Ta hand om dig och LYSSNA till kroppen!!!
    Stor KRAM*

    SvaraRadera
  2. Ja, jag tror inte att jag lider någon större risk att föda för tidigt som tur är. :) Liiite för tidigt kan man ju hoppas, men bara så att han ändå mår bra. :) Jag åker tillbaka till Umeå till helgen och innan dess blir det nog ingen bebisverkstad. :) hihi

    SvaraRadera