fredag 29 april 2011

Tjo

Besiktning - klarrt!
Men fick anmärkning, måste byta bromsrör fram och bak innan sista Maj.
Inge roligt, trodde det skulle gå u.a men tur att det inte var något jättefel så vi var tvugna och
lägga ut flera 1000:-..

Förra veckan fick jag besöka läkarn på Mvc för en uppföljning om hur det gått
sen vi kom hem från sjukhuset, det enda vi gjorde var att ta en u-sticka för säkerhetsskull.
Ja och tur var det för idag ringde dom och sa att jag har GBS och UVI.
Är allergisk mot typ all antibiotika så jag fick ery-max, som inte rekomenderas när man är gravid,
men jag har inga andra alternativ.
Har läst om GBS och graviditet förut, och nu ännu mer, och nu är jag verkligen nojig.
Barnet kan dö redan i magen, få bakterier vid födseln och dö då, blodförgiftning,
hjärnhinneinflammation o.s.v.. vilken mardröm!!!
Fast har också läst positiva saker, eller inte positiva men att det inte är lika stora risker om man
vet om GBS sedan innan.
Kommer att få antibiotika i dropp ca 4 timmar innan förlossningen iaf och det ska stoppa från att det
kommer över till bäbisen.
Allting löser sig, det kommer att gå bra! Såja:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar