måndag 11 april 2011

Tjopp!

Här är mina solrosor ute o luftar sig i solen.

Bakade äntligen bullar idag, tänkt på det länge.. dom blev godkända, men inte MVG.

Nu har vi kommit hem från föräldrautbildningen!
Fick se en film om förlossning, sitta i "mamma grupp" och "pappa grupp"
i varsitt hörn och skriva frågor som vi undrat för att ta upp senare.
Jaa.. jag vet inte det var väl inte så jätte kul,
kom inte på en enda fråga att ställa heller..
Får se om det blir roligare nästa gång.

Nu har jag ätit 4 bullar på raken tror jag, direkt efter middagen..
Jobbar hårt på vikten!:)

2 kommentarer:

  1. Den är från H&M :) Jag har faktiskt inte sett den färgen förut, har vara sett vitt och grönt men hittade nu både vita och beigea på rea för bara 75:- :) Visst skulle du få en flicka? Jag har som för mig det, det finns rosa också! :) Fast inte på rea, men kostar bara 149:- :)

    SvaraRadera
  2. Duktig du är !! Kringelbullar vill jag med kunna ju ... :/ (eller vad de nu kallas)

    Jag har med köpt solrosor, men har inte sått dem än. Ska göra det om några dagar tror jag .. :) och gurka och lite annat ^^

    Hur går det med lägenhet ?? *nyfiken*

    SvaraRadera