måndag 25 april 2011

Visning!

Har varit dött på lägenhetssidan ett tag nu,
MEN nu om en timme ska jag på visning på en lgh som både jag och hasse
är väldigt intresserade av.
En 3a på 81kvm tror jag det var, balkong och utsikt över vatten och hiss i farsta strand.
Lite dumt att visningen var idag eftersom hasse inte är hemma att följa med,
men Malin gör mig sällskap iaf.. hon kan filma med sin telefon så kanske jag kan visa hasse
sen när han kommer ikväll.. :)

Idag sov jag till halv 12!
Helt sjukt, och bara varit på toaletten en gång imorse.. måste varit riktigt trött.
Har nu jobbig mensvärk fram i magen och sammandragning på det,
mår lite halv illa.. men det går över.
Nu måste jag hitta några kläder att ha på mig,
skitsvårt nu med värmen, vill inte ha för varmt så man svettas som en gris
men samtidigt vill jag inte frysa.. kan knappt ha mina skor längre heller..
mina fötter är liksom tjockare.. haha ja det är inte lätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar