torsdag 28 april 2011

Vitkål

Fick världens sug efter vitkål. Helst pizzasallad. Vi köpte oss ett huvud och jag gjorde en pizzasallad.. imorgon ska jag slänga i mig den, gjorde på ättika.. ångrar att jag inte tog vitvinäger istället men.

Och här är en vecka 37-bild. Orkade inte hålla på och ta mer bilder och klippa ihop och fixa.
Men sjukt att se att det står vecka 37, kommer ihåg när det var vecka 12 och "just nu är din lilla bäbis lika stor som en jordgubbe". Tiden har gått så snabbt ändå.



Nu ska vi ut kolla lampor och grejer på bilen inför besiktningen imorgon, som jag måste åka ända till SOLNA för.. finns inga lediga tider någonstans.. konstigt.. många som har besiktningstider nu.

1 kommentar:

  1. Haha, ja jag hoppas verkligen att den har rätt! :) Om inte annat så tänker jag se till att den har rätt! ;) Nu på några minuter så tänker jag påbörja operation STORSTÄDNING(!!!) och det kanske kan sätta igång något. ;) haha

    SvaraRadera