lördag 14 maj 2011

Eurovisiontjoho

Lite eurovisionsongcontest på tvn nu när Hasse är i duschen.
Fjollig ryssland är.. halvkul att se på faktist, heja sverige.

Promenaden idag var härlig, blev lite väl tuff bara,
kom fram till en låååång stentrappa i skogen, på första trappsteget
är det helt svart av stooora myror! Och livrädd som jag är
så måste jag springa.. föll nästan ihop när jag kommit upp.
Men jag överlevde och inge mer action i magen för det, inga känningar.

Idag är också en halsbränna-dag.. mår halvilla och känner hur tjock magsyra
vill tränga upp ur halsen hela tiden, blev lite bättre efter jag åt lite glass och äpple men inte riktigt.
Mysigt, kanske beror på att jag drack så mycket apelsinjuice imorse..

Spilld överkokad beschamelsås.. japp, det där sparar vi till imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar