onsdag 4 maj 2011

Mår illa

Mått illa från och till hela dagen, och varit sjukt trött i omgångar, sammandragningar..
Håller på att bli sjuk? Förvärkar? Antibiotikan?
Bläää i alla fall.
Nu kollar vi på fotbollen, har spelat lite så är det roligare att se på.

Och PANG! 
Idag har jag fått första bristningarna.
2 st små tunna på sidan av magen, långt ner,
sen tycker jag även se svagt svagt att det är på gång under magen liksom,
hoppas verkligen inte att det isf blir såna där stora tjocka röda.
Jaja man kan inte göra ngt åt det i alla fall, men hoppas hoppas att det inte blir..........

Sne magen



















1 kommentar:

  1. Tröttheten kanske kan bero på att det snart är dax? Med Gustav var jag sjukt trött dagarna innan, men speciellt dagen innan. Likadant med Varga. Knappt jag orkade hålla upp ögonen och ville helst inget annat än att bara sova sova sova. Kroppen gör nog så för att man sen ska orka med förlossningen.

    Saknar dig med !!! Måste ses snart! Hör av mig när det passar! :)

    SvaraRadera