söndag 29 maj 2011

Söndag

Ja, man sitter ju inte vid datorn lika mycket längre..:)
Inatt var det helt otroligt.
Jag la mig efter att jag ammat vid 9-tiden, Vincent stannar då uppe med Hasse och
grannen i soffan och kollar på fotbollen.. vid 12-tiden blev han hungrig så Hasse kommer in med honom,
jag provar att amma medans jag ligger ned och det går fint, sen somnar
vi båda två direkt liggandes på sidan mot varandra.
Han vaknar sen inte förrän 4-tiden, då äter han igen och vi byter en blöja..
Sen vaknar jag vid 7 nånting, och Vincent stensover så jag låter honom göra det
och jag somnar om jag med.. vi steg upp sen efter 8, närmare 9.. och 
lät pappa sova tills han vaknade sen:)
Kände mig så utvilad imorse, behövdes verkligen.. Hans mage verkar mycket bättre.

Han vill inte sova på rygg har vi kommit på,
på sidan ska det vara i fosterställning.
Tror att det var därför han sov så bra inatt.. fast iof så vet man ju inte.

Imorgon får vi hembesök från BVC också, så det ska bli spännande.
Vi tänkte egentligen städa idag och göra lite fint innan dess, men det har vi skjutit
på hela dagen och nu är det försent.. får bli en sista minuten imorgon istället :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar