måndag 27 juni 2011

Jakt

Ja nu har jag letat babygym länge, men har sån himla beslutsångest och de flesta är så dyra!
Man vet ju inte om han kommer gilla det heller.. skulle fått låna hasses syrras babygym men
hon hittade inte bågen över den eller vad det var.. så jag kände vi kan lika gärna köpa ett eget,
lika bra.. och nu slog jag till och köpte ett med musik, som bara kostade 349:-.. känns som bra deal.

Storhandling på 900:-
Vi var på citygross igår och handlade mycket.. blöjor bl.a.. nu fick vi köpa libro storlek 3.
Han som nyss hade storlek 1.. vad han växer.. Och nu när vi var hos hasses mamma och åt middag
ikväll så fick vi 2 stor-paket blöjor också, storlek 3, så vi behöver nog inte köpa blöjor på ett tag nu:)

Nu ska jag gå i säng, hoppas virren också vill sova för natten nu.

1 kommentar:

  1. Wilbur har fortfarande storlek 2 men jag tänkte gå upp en storlek nästa gång jag köper blöjor. Vi har ett nyöppnat storpack just nu. Jag bytte ju till storlek 2 för bara 2 veckor sen! Craaazy. :)

    SvaraRadera