torsdag 30 juni 2011

Koffein

Jag har varje morgon/förmiddag druckit antingen cocacola eller te, inte tänkt mer på det.
Men så sa hasse att han trodde det var det som gjorde att han sover så dåligt på dagen,
han har som ingen ro att sova utan vaknar efter 10 min och verkar inte vilja sova=övertrött och ledsen.
Så idag provade jag att inte dricka något sånt, och ja vilken kille har sovit jättebra under dagen?
Nu vet jag inte om det är just därför, men jag ska prova imorgon också.. isåfall måste han ju vara jättekänslig om ett glas cola eller en kopp te kan hålla honom vaken så även fast han är trött, men men får se.

1 kommentar:

  1. Oj! Jag som börjat dricka vätskedrivande te varje dag (är inne på tredje dagen) för att få bort sista vätskan. Hoppas att Wilbur inte reagerar likadant. :O

    SvaraRadera