tisdag 21 juni 2011

Ledsen

Ja det är våran lilla kille, ledsen.
Efter promenaden idag när vi kom hem, så bara skrek han, och skrek och skrek.
Inte hungrig, ren blöja, nöjde sig inte med sitta i famnen eller gå omkring och vaggas,
nej ingenting. Han var bara ledsen. Så då blir jag också ledsen.
Sen har det bara fortsatt, förutom en sväng i bilen då han somnade, men sen har han skrikit hela kvällen.
Känner mig så sjukt hjälplös, att man inte kan göra någonting.. ser inte ut som att han har ont heller.
Just nu för tillfället ligger han på en kudde på mina ben som jag gungar, det enda som fungerar just nu.
Och plus att jag har fått ryggskott på detta och kan inte böja mig, vet inte hur morgondagen kommer gå.
Jobbigt läge.. undrar vad det är med min lilla älskling.
                    : (

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar