söndag 24 juli 2011

Ingen bagare av mig

Jag fattar inte varför jag alltid ska chansa, tänker som inte riktigt klart när jag bakar.
Det är kallt, så degen jäser inte, pling vilken ide jag startar ugnen och ställer in byttan där på 80grader.
Plasten på bunken smälte fast i ugnsbotten, och bulldegen blev typ gräddad, bra madelen.
Provade baka ut degen ändå, men fy vilka fula konstiga bullar.. fast smakar ändå inte så illa.
Specialbullar
 Nu ska jag göra Vincent sällskap som ligger ensam i den stora sängen,
hasse följde henke o pata ut på krogen så han dröjer nog en timme till eller två.

5 kommentarer:

  1. Äh man måste chansa i köket annars kommer man aldrig på några grymma nya recept ju:-P Jag tycker de ser skitgoda ut ändå då:-)

    SvaraRadera
  2. Hihi äsch så länge det smakar gott så! :D

    Ahh, då bor vi rätt nära juh! :)
    Kanske ses någon gång?

    Du får hälsa Hasse från LIS. :p

    Kram och ha en fin dag

    SvaraRadera
  3. HAHA du är verkligen rolig du !! ^^
    Du får skylla på amningshjärna ;)

    SvaraRadera
  4. ja helt klart värt att testa tyckte jag :) mina syntes tydligt tyckte jag iaf, men har inte riktigt något att jämföra med ! Det är ju inte kul alls med bristningar men nu tänker jag inte så mycket på dem längre :) Vilken fin son du har förresten !

    SvaraRadera
  5. Haha, man sätter väl inte in en plastbunke i ugnen :-),men bättre lycka nästa gång,man lär sig av sina misstag som det heter.
    /Linus

    SvaraRadera