måndag 4 juli 2011

Morgonpromenad

Stora solrosen tittar ut över balkongräcket

Helt utslagen o tjusig
Ja imorse bestämde jag mig att vi kliver upp tidigt, så 8 blev det. (Annars ligger vi o drar oss till 10)

Sen blev det en morgonpromenad, fast vi gick en stund i farsta centrum också,
skulle hämta ut babygymmet som hade kommit med posten.
Passade på att köpa lite nya underkläder.. under graviditeten blev alla mina för små,
så då köpte jag trosor i 2 strlk större än vanligt t.ex,
men nu behövde jag mitt emellan så det blev det.. plus nån "hålla in magen"-grej om jag ska ha tajt tröja:P

1 kommentar:

  1. Kul att din solros slått ut!! Även lite lustigt att ni är de enda med blommor på balkongen ^^
    Ja, stick ner flaskor med vatten när ni åker bort! Våra solrosor hade slukat 1L vatten var på bara fyra dagar. Så stick ner 2L för säkerhetsskull.

    Vi anmälde oss alla att springa på tid. Eller det var som så att alla andra är ju verkligen löpare, eller snarare mer vana än jag iaf. Både Iza och Theres sa att de sprang 5km på 30 min. De övriga har om mål att springa 1 mil på 1 timme. Så de skrev upp sig på tid. Så då ville ju inte jag va sämre ... ;P Så, det är ÖVA som gäller för min del nu !! *skratt* Men en bra bit på väg har jag allt kommit!! :)
    Du är ju med jätte duktig, som nyss fött barn! Hoppas vi ses där inne i vimlet sen! Då får ta reda på vår mötesplats och komma dit ;)

    Då hörs vi efter att ni är tillbaka från Umeå! :) Ha det super trevligt och njut av att ha en massa folk omkring som kan passa prinsen ;)

    KRAM

    SvaraRadera