söndag 17 juli 2011

Oj

Såg att dom två nedre bilderna blev missfärgade av något slag, konstigt?
Trodde det var fel på skärmen.
Det blev ingen hemresa idag, vi bilar hemmåt imorgon em eller tisdag.
Idag kom min "gamla" klasskompis förbi med sin man och bäbis Elliot som är 10 månader,
jätte roligt, och vilken mysig liten pojke. Storleksskillnaden mellan Vincent och honom var
faktiskt inte så stor, men han stannar nog till med det här snabba växandet snart :P

Ikväll har mormor varit barnvakt någon timme, och medans var jag och hasse och lillebror
vid nydalasjön och fiskade.. Mattias fick en röding på nästan en gång.
Fiskekorten gäller ett dygn så vi far o fiskar imorgon fm också.

Vincent har det så bra här uppe, blir mycket bortskämd med mys och ligga i famnar.
Han vill nog inte heller åka hem..

Jag har förresten haft jätteont och början till sår, så han kunde inte ammas på ett dygn nästan
och då pumpade jag ur så han fick med flaska.. sen köpte jag amningsnappar,
men nu vet jag inte om mjölken har börjat sina eller nåt.. det känns som att det är mycket mindre
som kommer.. jag hoppas inte det, men han verkar inte riktigt nöjd och vill äta oftare o längre nu.
Bara o vänta se i alla fall, vi har köpt ersättning som vi har utifall att han inte skulle få
i sig det han behöver. Just nu är det bra i alla fall.

2 kommentarer:

  1. Tokamma så löser det sig nog, fast det är ju jobbigt att tokamma när man har såt :(

    SvaraRadera
  2. Härligt att njuta och ta dagarna som de kommer :) Skönt med lite egentid också! :) Sug åt er! ;) kram kram

    SvaraRadera