måndag 25 juli 2011

Ont i magen

Somnar tillslut på min arm såhär, helt slut stackarn.. satt så i 30 min innan jag fick mjölksyra i armen.
Tror att magontet kan ha kommit eftersom att han fick lite ersättning igårkväll eftersom jag fick
för mig att han inte somnade för att jag hade för lite mjölk så han inte blev mätt.
Varför jag tror det är för att han inte haft ont i magen på jättelänge.. men men man vet aldrig.
Nu ligger han i alla fall i sin säng och sover, får se hur länge det håller.

I umeå så fick jag ju besök av en gammal klasskamrat som fick barn för 10 månader sedan,
hon hade med sig en present, som hon har gjort själv! En pyamas, en hakklapp och dregglis.
Jätteduktig, hon började sy till sin son och sedan till andra också, nu funderade hon på att
öppna en webbshop.. kul:)

3 kommentarer:

  1. Aww sicken sötnos!
    Jobbigt med magont dock. :(

    Haha så vad gör Hasse numera?

    SvaraRadera
  2. Oj, där ser man. :) Jag och sambon har bara varit tillsammans i ett år och två månader. :) haha.

    Tack så mycket! Jag ska verkligen bli duktig nu, inget svammel. :) Lova att skälla på mig om jag skriver något om slisk. :)

    SvaraRadera
  3. Oh vilken fin tröja min favorit tjockis har!!! :)

    Hoppas det funkar med ersättningen framöver så att han inte äter upp dig helt och hållet.

    Puss'n

    SvaraRadera