tisdag 5 juli 2011

Tisdag

Nu är det mycket att göra innan vi bilar upp till Umeå på fredag,
idag ska vi promenera in till centrum och öppna ett konto på banken till Vincent.
Sen ska jag hinna städa ordentligt här hemma, för imorgon kommer dom
och ska besikta lägenheten innan den eventuella flytten och på kvällen imorgon
så kommer det någon hit som ska prata om barnförsäkringar.
Torsdag ska vi fara till hasses mamma och äta och umgås,
och plus detta ska vi hinna packa och det tar 100 år för mig, promenera,
jaa jag vet inte, känner mig sjukt stressad. Det är ju bara när han sover som
man kan städa osv, när han är vaken vill han ha sällskap annars blir han sur lilla plutten.

Nä nu ska jag gå o hoppas han somnar i vagnen, undrar hur dom regerar på banken om han
börjar stortjuta där.. brukar ju vara rätt tyst inne på banker :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar