tisdag 26 juli 2011

Tjejmilen

Nu är det ungefär en månad lite drygt kvar tills Tjejmilen i år.
Jag har inte kunnat börja springa än, sist jag provade fick jag obehag och ont,
min kropp hade inte läkt ihop ordentligt sedan förlossningen.
Men nu har det gått några veckor sen dess, så jag tänkte försöka igen imorgonkväll.
Kommer definitivt inte klara 1 mil på 1 timme som planerat,
men en timme och en kvart är mitt nya mål.. får väl se hur det går.
Förra året joggade vi och promenerade i snabb takt hela banan,
kommer inte ihåg hur lång tid det tog men vi sprang "fun run" och startade sist av alla.
Det var riktigt roligt, vi hade anmält oss som en kvartett och sprang om en heeel del människor.
Hittade en bild från när vi kommit i mål.. otroligt att jag var så snygg i håret efter en svettig mil?
Och enda med utsläppt hår.. jag hatar nämligen mig själv i uppsatt, har så litet huvud och breda axlar.
I år ska jag försöka ha råd och köpa riktiga löparkläder så att man ser ut som en seriös löpare!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar