onsdag 6 juli 2011

Vadå tröööött

Nu klev jag upp 06.30, fy vad jobbigt.. men bra så vänder vi dygnet 2 timmar.
Matade lillen, han somnade om direkt.
Klurade ner honom i bärsjalen, han sov sig igenom det trots min oskicklighet,
och på det viset kunde jag ta mig till tvättstugan.
Hade varit lättare om tvättstugan låg i samma hus, men det gick ändå, fick gå 2 vändor bara.
Funderar på om jag ska ta barnvagnen sen när all tvätt ska upp igen, då kan jag kanske hänga
ikeakassarna på vagnen på ngt vis.. jaja intressant va.
Nu sen är det bara o vänta på besiktningsmannen/kvinnan..
Oj nu kom den där reklamen om Lasse Stefanz på tvn,
haha så goa som står o guppar o sjunger på samma gång.

1 kommentar:

  1. Fin färg på sjalen. Själv tyckte jag bättre om bärselen. Vi hade en lång sjal och den va så jobbig att ta på sig om man inte va hemma... Men hade vi använt den mycket så hade vi ju vant oss det klart.

    Babygymet kommer han tycka är superkul desto äldre han bli! Kan inte tänka mig annat :)

    Jag lastade barnvagnen full med ren/smutsig tvätt och barnen bar jag till och från tvättstugan ;)

    SvaraRadera