söndag 14 augusti 2011

Bärselen

Jag blev så himla glad när jag vann budgivningen på Tradera, 450:- för en
helt ny babybjörn sele, halva priset på ord.. Har ju inte bästa ekonomin nu när man går hemma.
Jag kollade att den hade bara positiva omdömen, hundratals!
Gick och kollade omdömena igen, då pang så var det ett 50-60-tal negativa
omdömen på 1 dag, alla har blivit lurade.

Jag kom väl lindrigt undan, 510:- med frakt.. men vissa hade betalat
flera 1000:- till den där filuren.. och ingen vara kommer.
Det är alltså en person, som har gjort flera konton,
sålt massa småsaker under en kortare period för att få bra omdömen,
för att sedan vända och lura alla.. så nu har han lurat folk på fleeera tusen kronor.
Polisanmälan gör typ ingen skillnad, men jag gör det ändå.
Hasse köpte en iphone för 2000:- på tradera för 2 år sen, han hade adressen,
telefonummer, vem personen var och allt.. men polisen gör ingenting ändå och hasse fick inga pengar.

1 kommentar:

  1. Vi har sparat vår, utifall att ..
    Ni kan få köpa vår för 500 kr.
    För varför ska vi bara ha den liggande?
    Den är mörkblå. Vi köpte den när Gustav va liten så det är väl en 06a. Tre barn som använt den. Extra stöd för svanken. Kan fixa bild om du vill.. Men kan hända att du sett den i bloggen om du kikat runt .. Vad sägs? :)
    KRAM

    SvaraRadera