måndag 22 augusti 2011

Besök på jobbet

Igår var jag och Vincent och hälsade på på mitt jobb.
Har tänkt göra det flera gånger men det har alltid kommit något emellan.
Jag jobbar ju på en demensavdelning så vissa kom inte ihåg mig:P Men Vincent blev ju uppskattad.
En som jag haft bäst kontakt med var på kalas just den dagen, vi pratade i tfn för inte så
längesedan och då sa jag att jag skulle hälsa på, och personalen hade ju pratat om det så hon
blev lite ledsen, men jag gick en promenad med Izabelle på en timme så jag hann träffa henne när
hon kom tillbaka.. och det blev väldigt känslosamt, hon grät gumman:) Hon fick även hålla i
dunderklumpen Vincent, men hon verkade inte tycka att han var tung:)

Himla fina arbetskamrater som hade samlat ihop till att köpa den här fina filten/mattan till Vincent<3 Han fick även en jättefin body och byxor. Blev jätteglad.. känner att man vill ge tillbaka något till dom också. När vi flyttar och han får sitt egna lilla rum ska han få ha den här på golvet där.. jag älskar den! Pyjamasen han har på sig har min gamla klasskompis sytt förresten.. jättesmart att knapparna går ned på båda benen, underlättar blöjbytena faktist.

Vi gick ner till sjöliden på Izabelles långrast, aldrig varit där faktist.. riktig vackert, där skulle man haft sig ett hus minsann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar