torsdag 25 augusti 2011

Feber

Kände mig som världens misslyckade mamma imorse.
Vincent vaknade strax innan 3 inatt och ville äta, han kändes alldeles kokhet fast inte svettig-
Det måste vara den tjocka filten trodde jag. Får då ligga bredvid mig i sängen, fläkten är på,
men ändå när han vaknar vid 6 så är han fortfarande kokhet på kroppen men armarna är kalla-
Tänkte att fläkten gjorde armarna kalla och tänkte inte mer på det.
Sen steg vi upp vid 8, och han är fortfarande kokhet, ser att hans ögon är glansiga.. pling plong, feber!
Att jag inte fattade det?
Han har fått alvedon i alla fall, har varit trött och seg idag.. han har sovit ovanligt länge nu,
men antar att han blir tröttare av febern.. :( Hoppas på att det ska ge med sig snart.

1 kommentar:

  1. Äsch, även den bäste kan missa. :) Jag skulle garanterat ha missat eftersom Wilbur har världens fotsvett och alltid är blöt om fötterna på nätterna + att han är kokhet hela han förutom händerna. :)

    Jo, han förstår att svälja. Först pyser han ut hälften men då får han tillbaka det i munnen och sväljer. :)

    SvaraRadera