söndag 28 augusti 2011

Nikotin

Jag slutade röka 1 mån innan jag blev gravid, tur var det annars vet jag inte om jag hade kunnat sluta.
Snuset slutade jag med i v.7-8 någonting, av anledningen att jag mådde så illa av det att det
helt enkelt inte gick.. annars hade jag antagligen fortsatt, var sjukt svårt ändå trots att jag mådde illa av det.

Jag kan fortfarande stolt säga att jag inte tagit ett bloss på en cigarett sen dess, fast tanken av att sitta på en uteservering med en öl och en cigg i sommar har varit sjukt frestande.
Snuset, trots att ha varit utan det så länge så kändes det efter förlossningen som att det var igår jag slutade.
Så nu är jag där igen. Och nu vill jag sluta, igen.
Så sjukt onödigt, varför bet jag inte ihop och åt godis istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar