söndag 7 augusti 2011

Söndag

Blev inte mycket action idag heller, vi har storhandlat igen, för lilla summan av 590:-.
Förvånad över hur mycket mat vi faktist fick, inte massa snask och sånt iof och det gör nog mycket.
Natten till idag så vaknade plutten 4 ggr och ville äta, d.v.s var och varannan timme,
vilket gjorde att det inte kändes som att jag sovit alls inatt.
Han har iof fått äta med amningsnapp på ena sidan för att jag har fått sår igen,
jag tror att han inte orkar äta lika effektivt då, eller nåt.

Igårkväll tog jag mig ut på en promenad faktist, som slutade med joggning,
och yes nu kan jag jogga en kortare bit utan bieffekter iaf, känns bra!
Sjukt sugen på en gps/puls-klocka, garmer nånting.. känns som att man skulle
höja motivationen enormt, men dom kostar en miljon så det blir inget av.

1 kommentar:

  1. Ja, det är alltid roligt när det ger resultat :) Och precis som du säger så blir det ju roligare när man ser att det händer något. Man blir emr motiverad. Just nu så känner jag mig lite omotiverad för jag tycker inte att det syns ett piss att jag gått ner 5kg och nu har gått ner alla gravidkilon. :(

    SvaraRadera