måndag 17 oktober 2011

Kallelse

Kallelse till Högskoleprovet lördag den 29 oktober 2011
 
 
Namn: madelen johansson Personnummer:  871223****
 
Datum och plats för provet
==============================
Datum:               2011-10-29
Provställe:          Farsta gymnasium
Info om provstället: Cafeteria finns
Adress:              Farstavägen 118
                     FARSTA
Provsal:             Klassrum D203
 
 
Jag och Izabelle tänkte hamna på samma skrivningställe,
så att vi kunde äta lunch ihop och så.. men hon hamnade
på Södra latin..

3 kommentarer:

  1. Tidigare har Wilbur ätit ungefär 1-2ggr på natten men sista dagarna har varit jobbiga. Antingen har han ätit en gång i timmen eller också vaknat och varit vaken 2 timmar i sträck. Blä!

    SvaraRadera
  2. Om jag ska vara ärlig så är jag lite för snål för att prova runt med en massa olika flaskor/nappar. Det kan ju bli dyrt i längden, speciellt om Wilbur inte vill ta någon alls. Välling är ju ändå inget viktigt. :)

    SvaraRadera
  3. Åh jag borde oxå göra högskoleprovet!!

    Ps, vi har samma efternamn och nästan samma personnummer, mitt slutar på 13 istället för 23 ;)

    SvaraRadera