fredag 20 januari 2012

20 Januari Fredag

Mensvärk från hell, i hela kroppen, aldrig varit med om liknande och det sjukaste suget efter choklad jag
någonsin känt! Så direkt imorse fick vi gå till affären och köpa plopp, när jag ätit den så kändes det lite bättre.
Men nu kan jag knappt resa mig upp, vad är det som händer.. Tur att Vincent är så nöjd idag, och sover nu för den delen också. Har tagit en bamsealvedon nu och hoppas att det ska sluta stegra.. Hej svejs.
Påväg ner till tvättstugan igår

2 kommentarer:

  1. Yes, här bor jag! *vinkar* haha!

    Har dina mensvärkar blivit värre efter du fått barn? Innan jag fick Ofelia kände jag inte ett dugg, glömde typ bort att jag hade mens, sen efter hon föddes hade jag typ bara som molande värkar.. men NU efter Noel.. my god. Sist hade jag så ont att jag kände mig sjuk alltså. Inte hjlper p-pillerna något heller!

    SvaraRadera
  2. För min del har faktiskt menvärken blivit betydligt lindrigare sen Almis kom. Innan var det hej-kom-och-hjälp-mig-jag-dör smärtor. Nu kan vardagen rullanpå som vanligt även vid lingonvecka. Har du provat Pronaxen? Den funkade bättre än alvedon eller ipren för mig.

    Trevlig helg kvinna!

    SvaraRadera