fredag 13 januari 2012

Farfar fotar


4 kommentarer:

  1. Haha, nej träningsvärken i sig är ju inte jätterolig men det känns ändå skönt för då vet man att man har gjort något. :) Nu börjar träningsvärken krypa fram och jag går som en cowboy efter att ha tränat insida lår, haha!

    Joodå, nog kommer jag finnas kvar om jag går ner 10kg. Jag väger 15kg mer nu än jag gjorde när jag gick gymnasiet (även om jag var toksmal då). :)

    SvaraRadera
  2. Ja jag fick påminna mig själv om det med. Vad mycket lättare det kommer bli att laga mat sen när man inte måste tänka på sånt!

    Hahahhah måste bara skratta lite över ditt uttryck Slit pomfritt! Jag använder det hela tiden och J skrattar alltid åt mig för han tycker att det är ett antikt uttryck ;) skönt å se att fler än jag är antika då haha ;)

    SvaraRadera
  3. Just till de två inläggen hade jag appen vintage cam. Laddade sen hem Instagram och Frametastic. Men har inte testat dem än. Vet inte om Instagram lägger ut alla bilder offentligt, eller om man kan välja att avstå från det. Vet du?

    Fin bild på er tre! :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Samma här! Vet inte heller någon som har fött den 23 så det var lite kul att du också hade en liten pojke :) Gick du över tiden?

    SvaraRadera