torsdag 12 januari 2012

Från toppen till botten ba!

När jag vaknade imorse hostade jag lite, sedan blev jag trött, sen lite täppt i näsan och nu är jag sänkt.
Fy satan i gatan vad det slog till snabbt. Blir nog ingen städning imorgon heller.

Jaja denna dagen har vi gjort mycket jag och virrepirre, ett äventyr. Åkt mycket buss och tunnelbana, i rusningstrafik (detta gör jag aldrig om om möjligt). Man kan inte undgå att märka majoriteten av stressade människor avskyr barnvagnar.
Jag har blivit knuffad idag, fått många arga blickar och höga stönanden som jag tror var riktat mot mig eftersom att barnvagnsplatsen på bussen har 3 nedfällbara säten, varav min vagn blockerade 2.
Men vad ska jag göra då? Ta taxi? Nja.. och promenera 3 mil i regnväder är inte heller lockande.
Fy vad besvärlig man har känt sig idag. Men det gick ju bra i alla fall.
Bilen är nu hemma med en fin ruta därbak med värmeslingor i :)



4 kommentarer:

  1. Men va söt han är!
    Hon blir 8 månader den 28:de, alltså 5 dagar yngre än er Vincent :)

    SvaraRadera
  2. Förstår verkligen hur du kände! Man tänker att man har lika mkt rättigheter som alla andra, men samtidigt känner man sig såå ivägen.. Tänkte som dig, men tyvärr gick det inte alltid att undvika rusningstrafiken.
    Krya på dig!!

    SvaraRadera
  3. Ja fy fan, sommar. Åh, nu får jag ångest för jag är INTE redo för sommar men förhoppningsvis så är jag det till sommaren. ;) Jag har ett mål attt gå ner 10kg, jag är inte överviktig och behöver gå ner 10kg för att må bra, det är mest för mitt eget psykes skull. Plus att kroppen skulle må tusen gånger bättre med lite muskler. Jag ser dock inte fram emot träningsvärken som kommer att hägra i min kropp imorgon. ;) Idag känner jag bara av den litegrann, men det är allid värst två dagar senare. :) haha

    SvaraRadera
  4. Såg att våra söner vad födda samma dag! :D

    SvaraRadera