onsdag 15 februari 2012

Bild på Malins tårta från i måndags

2 kommentarer:

  1. sv. Ja hon sover aldrig som man lagt henne. Hon ligger alltid och busar som en vilde i sängen innan hon somnar ;)

    Men jösses så fin tårta! Vill verkligen försöka mig på att göra en häftig tårta till 1 års kalaset, som förövrigt närmar sig med stormsteg!!

    SvaraRadera
  2. Den stora appen med många olika varianter är också gratis. Det är samma princip på alla. Anledningen att jag laddade ner den stora appen var att jag ville ha lite variation. Blir lätt less om jag jag skulle lyssna på samma varje kväll och veta exakt vad han skulle säga, vilket då lättare skulle leda till att tankarna for iväg.

    Hade du bara en lur i så är det nästan dödsdömt;)
    Jag måste ha båda i, och ganska hög volym. Annars vaknar jag till på en gång så fort jag hör minsta lilla. Ljudspelningen tar ju endå slut efter 30-60 min. Och då vaknar man när det behövs. Men man har fått möjligheten att somna gott och relativt snabbt.

    SvaraRadera