måndag 27 februari 2012

Måndag med IKEA

Dagen började med att Vincent vaknade alldeles för tidigt och inte ville somna om, trots 1 timmes försök.
Så det var bara att stiga upp.. jag vaknade nog inte förren kl.11 egentligen, helt borta i kroppen.
Sen har Hasse blivit sjuk också, han gick hem från jobbet till och med, tror han fått samma som Vincent.

I eftermiddag har jag och Vincent varit en sväng på IKEA och köpt en gästsäng till extrarummet också,
har försökt fixa i ordning där inne men.. det blir a l d r i g klart.. kanske nu när sängen kommer, imorgon.
Fyndade även en vit stor fyrkantig tavelram i extraprisrummet, 39kr, fantastiskt.
"Mama aint raisin no fool" står det på tröjan, fick den av moster i julklapp. Den är så skön!
Igårkväll blev jag sugen på kakor och bakade.. ena plåten blev bra, andra inte.

2 kommentarer:

  1. Nice ny design! Och hur sugen blev jag på kakor nu då, VÄLDIGT!! ;)

    SvaraRadera
  2. Läste din kommentar. På ett sätt gillade jag lådan med de små kuberna jag hade förra året. Men samtidigt inte. För man måste plantera om dem rätt fort efteråt. Känns som det är mer värt att plantera i de vanliga små plastkrukorna, för då kan växten få plats att växa mer innan det är dags att plantera om den. Men jag är ju inte så erfaren precis. Men tror jag vill prova på plastkrukorna i år.. Fast iof va ju det lilla växthuset till kuberna smidigt.. Jaja, får se hur jag gör :)

    SvaraRadera