tisdag 14 februari 2012

Tisdagkväll

Nu har korven badat, och då såg jag att utslagen har kommit tillbaka.. igen. Det ser så hemskt ut.
På BVC sist så sa hon att jag ska hålla koll på vad han äter och om utslagen kommer tillbaka så se om
det finns något som han kanske reagerar på. För nån dag sedan så gjorde jag omelett på äggula, eftersom att små barn som är allergiska oftast reagerar på vitan. Idag gjorde jag också omelett, men la i lite vita, kanske en tsk. Det var till lunch.. så det kanske är det han känner av? Fast de andra 2 ggrna han har haft dom här utslagen så hade han inte ens smakat ägg.. Ja annars vet jag inte..
Här är strump/byxorna på, tog storlek L vilket motsvarade 95. Dom är långa i benen men det gör inget.

1 kommentar:

  1. Ang. appen. Relax & sleep well var den första jag laddade ner. Men det finns en till som jag använder nu, fortfarande Glenn Harrolds, men med massa olika. Typ inner peace, instant sleep, detox your life, deep hypnosis, osv osv. Den var jag tvungen att ladda ner när jag synkade med datorn för den är så stor, tog typ 20 minuter.
    Men den är ett hett tips!

    Men det förutsätter verkligen att man har lugn och ro kring sig, mörkt och verkligen anstränger sig för att slappna av. Ge det några gånger/kvällar.

    I början flög mina tankar iväg precis som vanligt (därför jag har svårt att sova) men efter några kvällar märkte jag hur tankarna liksom "studsade" tillbaka och jag lyssnade på hans röst.

    P.S använd hörlurar när du lyssnar!!

    Lycka till och berätta hur det går :)

    SvaraRadera