onsdag 21 mars 2012

Onsdag

Nu har jag friskförklarat Vincent. Bara lite snorig nu, 1 penicillindag kvar.
Idag var vi ute på en långpromenad, det var soligt och varmt så Vincent fick bara en tshirt under overallen och jag med under min tunna vårjacka.. var det skönt? Jo till en början, men både jag och Vincent var blöta när vi kom hem. Imorgon får han ha sin vårjacka och jag får väl skippa halsduken då. Vilken vårdag!
Som en liten modell, plutar med munnen och allt och solen gör att han ser brun ut haha

När han reser sig upp så tuggar han på allt, det är nästan att han tar i med tänderna sista biten upp

1 kommentar:

  1. Ja, det blir lite mer motstånd då och lättare att gå utan att det går för fort :) Hehe. Hur stor är Vincent nu? :) Set att det bara skiljer 2 dagar mellan honom och min E :) kram

    SvaraRadera