tisdag 27 mars 2012

Tisdag

Har haft så fullt upp att jag inte ens suttit vid en dator ungefär.. Usch vad mycket vi gjort, både tråkiga och roliga saker. I söndags så var Vincent hos sin farmor hela dagen, jag var lite nervös innan och kände mig väldigt orolig när jag åkte därifrån. Lämnade honom precis innan lunchdags och han var småtrött.
Men sedan efter en halvtimme fick jag ett mms med glad lekande liten Vincent, och hon mmsade
mer under dagen haha. Blir så sjukt glad, han hade inte gnällt någonting, i n g e n t i n g!
Allt hade gått kanonbra, till och med när han skulle sova så gick det bra, inget gnäll och skrik.
Enda gången han inte var glad var när hon skulle byta blöja, då kröp han iväg och han var tvungen att hålla fast honom, då blev han såklart inte glad, men annars så. Han vet hur man ska bete sig borta iaf hehe.
I söndags då, då tömde vi vårt förråd och rensade ut en heeel del saker som vi slängde. Hade kunnat lägga ut massa på blocket kanske men det orkade vi inte, då skulle vi behövt fota och ha kvar allt ståendes.
Så nu ska vi måla om där inne och göra ett fint förråd. Möblerat om i sovrummet. Slängt 2 gamla garderober har vi också gjort. Och massa mer. Jag och Vincent har hängt hos Mattias o Malin också, och stökat ner;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar