lördag 21 april 2012

Jag river mitt hår snart

Hasse är sjuk, troligen hans tur med magsjukan nu för han har legat däckad sedan kl.18.
Kl.19 kom diskmaskinen, direkt började jag packa upp och greja och adrenalinet pumpade,
jag ville starta den på en gång! Men nej då går det inte att koppla in, den här lägenheten
är inte anpassad, utrymmena i köket är för trångt, under diskbänken är det hyllor och för att
få plats med bänkdiskmaskinen där måste vi i såfall såga och greja, Och sen återställa det
när vi ska flytta. Det finns inget att fästa vattenslangen i på ovansidan och man får inte borra
i diskbänken. Så nu kanske vi måste köpa en helt ny blandare och allt det kostar ju.
Har suttit och googlat efter lösningar men inte hittat något vettigt än, bara att man kan
fästa vattenslangen direkt på kranen men det är tydligen inte alls bra, så det vill jag inte.
Faaan jag som har varit så jäkla glad och sett fram emot det här som ett litet barn innan jul!
Skitfredag, tråkfredag, plus att vi började riva tapet i vardagsrummet och spackla, sen blev
Hasse dålig så nu sitter jag här mitt i allt.. Haha herre min gud. Och klockan tickar.
Allt skulle ju vara klart och fint på söndag hade jag tänkt.. bara att tänka om då;)

1 kommentar: