måndag 30 april 2012

Kiss o Bajs

Vad är oddsen att detta händer?

Imorse så kryper Vincent ner på golvet från vår säng fram till min mobil som ligger på laddning.
Jag tänker att han får väl pilla lite på den. Men vad jag inte ser är att blöjan lossnat på ena sidan,
så en kissstråle träffar min telefon. Så jag går upp och tar hand om det, men då kissar han
igen när jag lyfter honom så att det hamnar kiss överallt. Efter jag torkat det så bär jag Vincent
mot blöjlådan för att ta på en ny, men då luktar det bajs. 3 stycken bajskorvar ligger på golvet
bakom mig.. Plus bajsgegga i rumpan som jag då har lyckats trycka mot min mage. Godmorgon!


Nu ska vi fara till Vincents farmor och överlämna Vincent som ska få leka där idag.
Hoppas att det går lika fint som vanligt, han får i alla fall en liten lekkompis på 1½år där idag.
Jag och Hasse ska göra så roliga saker som att byta däck, tvätta bilen, städa bilen och fiska.

2 kommentarer: