lördag 28 april 2012

Kladd-choklad-vanilj-muffins.

Igår hann vi med mycket. Jag fick böter, (jäkla kärring så förbannad jag blev) 2 förbannade minuter,
2 minuter! Fast självklart får jag skylla mig själv som inte ställde om pskivan, men 2 min!!!
Sen var vi hos Linn o Leonel igen, promenerade och umgicks. Efter det for vi till Vincents
farmor och hängde där med hennes dagbarn en stund, det var väldigt kul för Vincent började
direkt följa efter och "leka" med en busig kille på 2 år. Sen for vi till moster och sov över där.
Sen så när vi var hos farmorn så gick han jättelångt, jag sa till henne att han har börjat gå
själv kortare sträckor, typ på en meter eller så mellan möbler, så provade hon att han
skulle gå mot henne samtidigt som hon backade och då gick han typ 4-5 meter, bara sådär!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar