torsdag 21 juni 2012

Torsdag

När Vincents mage tjorvade senast så blev det ju bättre när vi slutade med fullkornsgrejer och mjölk.
Var nästan säker på att det var fullkornet som var den stora boven, så imorse och till lunchen fick
han "vanlig" mjölk.. sen pajade magen och han bara skrek och skrek, vi grät tillsammans, fick så
himla dåligt samvete, han var så ledsen och medans jag höll handen på magen så kände man hur
det bubblade. Stackars lilla liten :( Efter nästan en timmes skrik så somnade han på min arm i vår säng.
Det måste ha varit mjölken. Men som med allt annat med barn, man vet ju aldrig känns det som.

Hur som, så smög jag mig ut när han somnat och satte mig vid datorn i vardagsrummet.
Efter en timme så har Vincent vaknat och själv klättrat ner från sängen och kommer ut hit med
snutten i handen <3

Bilder från Umeå i Maj
Med yngsta mostern

Med morfar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar