fredag 3 augusti 2012

Vad hände med vädret?

Det slutade regna när vi kom fram, sen blev det helt plötsligt en bastu resten av dagen.
Sådär klibbigt varmt, usch! Men hellre det än regn.. :)
På Skansen var det roligt, men det känns som att Vincent var liiiite för liten för att uppskatta det,
blev rätt mycket gnäll i vagnen.. Men nästa år går det nog kanon.

Efter Skansen begav vi oss till stan och mötte upp Malin och Mattias, som var så snälla och passade
Vincent medans jag bytte jeans. Jag köpte ett par i veckan men när jag kom hem och provade dom så
fastnade allt.. Dom var nästan svarta och drog åt sig ludd.. Så jag var idag på gstar-butiken i stan och
provade ett par andra, som blev bättre och bytte. Men jäklar vad smal man känner sig i deras jeans, 
storlek 24 har jag. I den sorten jag köpte var minsta 24.. jag har normalt 26-27-28? Så.. japp, stora i storleken kan man lugnt säga!
Så Farmor jag bytte till dom här:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar