måndag 15 oktober 2012

Måndag

Kom nästan precis hem efter att ha suttit i bilkö nästan hela vägen från jobbet.. I regnet.. Fy tusan.
Var på möte idag på jobbet och då kom julsemestrarna upp, det är så att alltid 2 ordinarie måste vara i tjänst, så vi måste planera semestrarna utifrån det om nån vill vara ledig på julen.
Då sa jag att jag hade sökt föräldraledigt, för att vara säker på att jag får ledigt och då lite underförstått sa chefen typ att det är taskigt.. Känns si så där, men mina föräldrar har redan köpt min flygbiljett hem över jul, och jag är nästan 100 på att 2 inte kommer vilja ha semester på julafton så det känns inte som att jag lämnar nån i sticket precis, och jag jobbar gärna nyår, och ställer alltid upp annars om jag kan så.. Men det kändes si så där ja. 
Ja ja nu sitter vi och väntar på att Hasse ska komma hem från jobbet så vi kan göra lite middag.
Tacos eller gryta, tacos lät mest lockande..

1 kommentar:

  1. Du ställer ju upp jämt annars..Så jag tycker absolut att du inte ska ha dåligt samvete!!!! Kram Mamsen <3

    SvaraRadera