onsdag 31 oktober 2012

Onsdag

Jag vabbar för första gången i mitt liv nu. Hasse har precis fått ett nytt jobb så det är bäst om jag är hemma.
Vincent kräktes i söndags, 2 gånger och rätt ordentligt. På måndagen var han pigg och åt bra, lite feber men vi tog inte tempen. På tisdagen, igår, så hade han 39 i feber och var lite grinig.. Men så idag är han pigg och springer runt här hemma och "städar" och stökar ner, packar ihop grejer för att sedan slänga ut allt igen.

Vi var ute en stund på fm för att kolla bilen, men det är inte lätt med Vincent med.. men han satt lugnt i vagnen så jag kunde köra den lite för att försöka lokalisera vart ljudet kommer ifrån, men jag fattar inte vad som låter.. Ringde pappa för o fråga om han kunde veta vad det är som låter, och då har han redan bokat ett flyg för att komma ner imorgon! Min pappa är nog något av det snällaste som finns <3 p="p">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar